Zobacz inne artykuły:
zdjecie_aktualnosci
Ważne terminy dla szkoły w grudniu!
zdjecie_aktualnosci
E-doręczenia w jednostkach oświatowych – od 1 stycznia 2025 r.
zdjecie_aktualnosci
Kontrola planowa realizacji zadań z zakresu doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych – jak się do niej przygotować?


Jak działają e-kursy?

E-kursy to forma szkolenia, którą odbywa nauczyciel/pracownik indywidualnie. Zakup kursu może nastąpić zarówno bezpośrednio przez osobę chcącą odbyć kurs bądź przez szkołę. Każda osoba zainteresowana zakupem szkolenia ma dostęp do filmu demonstracyjnego oraz do opisu szkolenia i na ich podstawie dokonuje wyboru szkolenia. Każdy oferowany przez nas kurs składa się z kilku modułów. Po każdym module uczestnik musi odbyć quiz, aby przejść do kolejnego. Po obejrzeniu wszystkich filmów szkoleniowych i odbyciu końcowego testu uczestnik otrzymuje imienny certyfikat (elektroniczny, w przypadku kursów BHP – papierowy wystawiany przez specjalistę ds. BHP).  

  1. Użytkownik dokonuje wyboru e-kursu z listy kursów zamieszczonych na stronie ecrkbialystok.com.pl.
  2. Po zaznaczeniu informacji dotyczącej finansowania szkolenia ze środków publicznych bądź nie i wskazaniu ilości uczestników, Użytkownik poznaje całościową cenę kursu.
  3. Po wciśnięciu przycisku „zakup kursu” Użytkownik zostaje przekierowany do strony z rejestracją/logowaniem.
  4. Gdy użytkownik nie posiada jeszcze konta na naszej stronie, konieczna będzie rejestracja z podaniem danych bądź szkoły/placówki lub osobowych (imię i nazwisko, adres e-mail, telefon, adres zamieszkania) na podane przy składaniu zamówienia dane zostanie wystawiona faktura.
  5. Po zarejestrowaniu się bądź zalogowaniu należy dokończyć proces zakupu wpisując imię i nazwisko osoby zamawiającej, następnie wciskając przycisk „Następny krok” przejdziemy do strony z regulaminem i podsumowaniem zamówienia. Po zapoznaniu się z regulaminem i jego akceptacji (do zaznaczenia we wskazanym miejscu) należy wcisnąć przycisk „Realizuj zakup”. 
    Prosimy zachować login i hasło do kolejnych zamówień e-kursów, e-szkoleń i innych propozycji z naszej strony, przyśpieszy to proces zakupowy.
  6. Na podany przez Państwa e-mail zostanie przesłane potwierdzenie zakupu e-kursu.
  7. Dostęp do e-kursu (link wraz z hasłem) znajdą Państwo po zalogowaniu się na naszej stronie w zakładce „Moje konto”, „Wykupione kursy”.
  8. Link oraz hasło należy wysłać osobom, które mają odbyć kurs.
  9. Użytkownik otrzymuje tyle dostępów do wybranego e-kursu, ile wskazał nabywając e-kurs.
  10. Uczestnicy e-kursu, wchodzą na stronę kursu – poprzez wskazany link i logują się do kursu podając swój (indywidualny) adres e-mail (będzie on konieczny do kolejnych logowań i należy go zapamiętać oraz poprawnie wpisać), a także wskazane hasło. Uwaga!Każdy podany e-mail blokuje jeden dostęp do e-kursu.
  11. Po zalogowaniu się do e-kursu uczestnik będzie zobowiązany do uzupełnienia imienia i nazwiska, które zostaną umieszczone na elektronicznym certyfikacie (do pobrania przez uczestnika po zakończeniu e-kursu).
  12. Kolejne logowania osoby zapisanej na kurs należy wykonywać poprzez stronęhttps://ecrkbialystok.com.pl/platforma/login/.
  13. Kursy składają się z filmów, które tworzą kolejne moduły. W modułach znajdują się także materiały ćwiczeniowe oraz linki do filmów zewnętrznych, których obejrzenie jest konieczne do odbycia ćwiczeń. Na zakończenie każdego filmu odbywa się quiz, podsumowujący wiedzę uczestnika.
  14. Na koniec kursu uczestnik obowiązany jest odbyć test, który jest warunkiem koniecznym otrzymania certyfikatu potwierdzającego odbycie kursu.
  15. Po zakończeniu kursu przez danego uczestnika, użytkownik sytemu składający zamówienie, otrzymuje e-mail z informacją o zakończeniu kursu przez danego uczestnika.
  16. Faktura VAT wystawiana jest na dane podane przy rejestracji użytkownika. Faktura VAT wystawiana jest w dniu dokonania zakupu i tego też dnia wysyłana pocztą na adres zamawiającego szkolenie. Standardowy termin płatność faktury to 14 dni, a forma płatności to przelew. W przypadków zakupów indywidualnych wystawiana jest proforma, a dostęp do e-kursu będzie dostępny dopiero po jej opłaceniu, wtedy także wystawimy fakturę VAT.
  17. Szkolenia BHP:

Oferowane na naszej stronie szkolenia bhp odbywają się przez zewnętrzną platformę. Zakup następuje przez stronę www.ecrkbialystok.com.pl, następnie na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail, zostanie wysłana prośba o podanie danych osobowych uczestnika szkolenia, które są niezbędne do logowania do systemu oraz otrzymania papierowego zaświadczenia o odbyciu szkolenia (imię i nazwisko, adres e-mail, data urodzenia) wystawionego i podpisanego przez specjalistę ds. bhp oraz terminu, od kiedy szkolenie ma być dostępne. Na adres e-mail pracownika zostanie wysłany 7-dniowy dostęp do szkolenia. Po odbytym szkoleniu zostanie wystawione zaświadczenie i wysłane na adres pracodawcy (użytkownika).

  1. Wymagania sprzętowe: 
    Emisja e-kursów nie wymaga żadnego specjalnego sprzętu; należy jedynie posiadać aktualną wersję przeglądarki internetowej. 
    Zalecamy jednak wyłączenie innych programów i zamknięcie innych zakładek w przeglądarce internetowej, aby uniknąć dodatkowego obciążenia komputera. Warto też zadbać o to, aby łącze internetowe nie było przeciążone pobieraniem innych plików. Dobrą emisję szkolenia gwarantuje zwykle łącze o prędkości 1Mbps (1 megabita na sekundę). 
    Prosimy pamiętać o podłączeniu słuchawek bądź głośników.

E-kursy dedykowane są pracownikom szkół i placówek oświatowych.

Wszelkie pytania na temat działania e-kursów prosimy kierować telefonicznie na numer: 
600 92 53 53

ECRK s.c.
ul. Elektryczna 1/3 lok. 216
15-080, Białystok
Oddział Warszawa:
ul. Kabacki Dukt 18/7
 
Telefony

logo